مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-15پزشكي

اهواز و آبادان سیاه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به رنگ بندی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: دو شهر اهواز و آبادان بر اساس رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان شهرهایی با شاخص خطر بیشتر از 12 نفر به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت بستری و به عنوان رنگ .

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به رنگ بندی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: دو شهر اهواز و آبادان بر اساس رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان شهرهایی با شاخص خطر بیشتر از 12 نفر به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت بستری و به عنوان رنگ سیاه در استان خوزستان شناخته شده اند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: ملاک رنگ بندی بر اساس شاخص های خطر است؛ رنگ سیاه که به تازگی اعلام شده، شاخص بالای 12 نفر به ازای هر 100 هزار نفر بستری را ملاک قرار داده است که ملاک نه تنها بیماران مثبت قطعی بلکه بیماران محتمل را نیز شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برخی بیماران ممکن است علائم تنفسی نداشته باشند اما تست آن ها مثبت باشد، این بیماران نیز با یک ضریب پایین تری در این شاخص لحاظ می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دو شهر اهواز و آبادان بر اساس رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان شهرهایی با شاخص خطر بیشتر از 12 نفر به ازای هر 100 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز و آبادان سیاه شدند

اهواز و آبادان سیاه شدند