مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-15اقتصادي

50 درصد مراجعه کنندگان برای تست کرونا در قزوین مبتلا هستند


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین از تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته خبر داد و گفت :50 درصد مراجعه کنندگان برای تست کرونا در قزوین مبتلا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه می کنند یک نفر مبتلا است و درصد ابتلاء از 9 درصد 15 روز گذشته امروز به 50 درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: بعد از 14 ماه رکورد ابتلاء به کرونا دیروز در قزوین شکسته شد و 640 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند.

حبیبی اضافه کرد: اگر قرنطیبنه خانگی بسیاری از بیماران مبتلا نبود هم اکنون 800 نفر بستری در استان داشتیم که رقم بسیار بالایی محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای خوب طرح محله بندی در پیک قبلی خواستار اجرای دوباره آن شد و بیان کرد: نیاز است این طرح دوباره در همه شهرستان ها مخصوصاً قزوین و تاکستان با کمک همه مدیران و دستگاه ها اجرایی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین ادامه داد: همکاری خوبی از سوی اصناف گروه های 2، 3 و 4 انجام شده اما در گروه 1 مشکل اساسی داریم و با توجه به اینکه بخش عمده ای از نیازها و بازار در گروه یک است و به دستور ستاد ملی کرونا، استان ها اجازه تصمیم گیری در این حوزه را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مراجعه کنندگان برای تست کرونا در قزوین مبتلا هستند

50 درصد مراجعه کنندگان برای تست کرونا در قزوین مبتلا هستند