مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-14اجتماعي

طرح شکایت علیه زمین خواران پارک ارم تبریز/درختان قلع و قمع شده مجددا کاشته شد


شهردار تبریز از شناسایی زمین خواران پارک ارم تبریز و طرح شکایت علیه آن ها خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم ذره ای از حقوق شهروندان پایمال شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از شناسایی زمین خواران پارک ارم تبریز و طرح شکایت علیه آن ها خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم ذره ای از حقوق شهروندان پایمال شود.

ایرج شهین باهر با اشاره به قطع شبانه 560 اصله درخت در محل پارک ارم تبریز، اظهار کرد: شهرداری تبریز برای جلوگیری از تعرض زمین خواران به اراضی ملی در مجاورت پارک ارم که تحویل شهرداری تبریز شده است، همزمان با هفته منابع طبیعی و آغاز فصل درختکاری، اقدام به غرس نهال کرد که متاسفانه زمین خواران به صورت شبانه 560 اصله از آن ها را قلع و قمع کرده و از ریشه کندند.

وی گفت: این افراد که قصد تملک غیر قانونی اراضی را دارند، شناسایی و امروز علیه آن ها در مراجع قضایی طرح شکایت شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در دوره های گذشته نیز مشابه چنین اتفاقی در حوزه منطقه 10 رخ داده بود، افزود: برای جلوگیری از این امر، ما امسال تصمیم به کاشت درخت در کل این اراضی گرفتیم تا دست سودجویان و زمین خواران برای همیشه کوتاه شود.

شهین باهر با تاکید بر این که امروز شهرداری تبریز در مقابل اقدامات این افراد ایستاده و اجازه نمی دهد تا حقی از شهروندان پایمال شود، اظهار کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شکایت علیه زمین خواران پارک ارم تبریز/درختان قلع و قمع شده مجددا کاشته شد

طرح شکایت علیه زمین خواران پارک ارم تبریز/درختان قلع و قمع شده مجددا کاشته شد