مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-14اقتصادي

مردم ایلام 15 درصد بیشتر در مصرف آب صرفه جویی کنند


مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: با توجه به خطر کم آبی و خشکسالی در کشور، صرفه جویی 10 الی 15 درصدی مصرف آب توسط مشترکین و رعایت الگوی مصرف ضروری است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: با توجه به خطر کم آبی و خشکسالی در کشور، صرفه جویی 10 الی 15 درصدی مصرف آب توسط مشترکین و رعایت الگوی مصرف ضروری است.

دکتر نورالله تیموری اظهار کرد: کمبود آب و بحث تنش آبی در هر استان و شهری مطرح می شود و خطر کم آبی و خشکسالی کشورمان را تهدید می کند و موثرترین راه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب توسط همه مردم است.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و شیوع بیماری کرونا و محدودیت منابع آب شرب در مناطق مختلف کشور و به تبع آن در استان و روند افزایش میزان مصرف آب توسط شهروندان در صورتی که شهروندان مصرف آب را مدیریت نکنند احتمال بروز نوسانات مصرف و کمبود آب وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: ایران در زمینه مصرف سرانه آب خانگی در بین کشورهای مختلف رتبه بالایی دارد و این امر متناسب با ذخایر آبی کشور نیست.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر و بالا رفتن میزان مصرف آب شرب شهروندان در ایلام افزایش رشد مصرف آب نسبت به سال قبل را نشان می دهد تیموری تصریح کرد: برای اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مردم به وجود نیاید باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایلام 15 درصد بیشتر در مصرف آب صرفه جویی کنند

مردم ایلام 15 درصد بیشتر در مصرف آب صرفه جویی کنند