مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-13اجتماعي

بارش ها تا روز های پایانی هفته ادامه دارند


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور به جزء جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر در برخی نقاط استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان و همچنین جزایر شمال خلیج فارس ابر های همرفتی را داریم و در این مناطق بارش همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا به تدریج بارش ها در نوار غربی کشور کاهش پیدا می کند، افزود: پنجشنبه برای استان های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

گودرزی اظهار کرد: جمعه دریای خزر بارش پراکنده دارد و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد رخ می دهد.

وی با بیان اینکه بارش ها همچنان تا روز های پایانی هفته ادامه دارند، در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی تهران توضیح داد: آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی نیمه ابری است و در بعضی ساعات برای آن وزش باد پیش بینی می شود و بیشینه دمای آن به به 27 درجه سانتی گراد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا روز های پایانی هفته ادامه دارند

بارش ها تا روز های پایانی هفته ادامه دارند