مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-12سياسي

بررسی نحوه اجرای قانون «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی نحوه اجرای قانون «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» و همچنین تعلل در ارائه اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی این سامانه خبر داد.

- بررسی نحوه اجرای قانون سامانه ملی املاک و اسکان کشور در کمیسیون اصل نود سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی نحوه اجرای قانون سامانه ملی املاک و اسکان کشور و همچنین تعلل در ارائه اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی این سامانه خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اصل 90 که با حضور برخی از مسئولان دولتی و به منظور بررسی نحوه اجرای سامانه ملی املاک و اسکان کشور برگزار شد، گفت: اگرچه راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان کشور از سال 94 به وزارت راه و شهرسازی تکلیف شده اما پس از چندین سال تعلل در اجرای قانون، اخیرا از سامانه رونمایی شد.

وی افزود: طبق قانون اصلاح شده مالیات های مستقیم، مجلس تلاش کرد این قانون کاربردی شود تا از احتکار خانه های خالی جلوگیری و از این خانه ها مالیات اخذ شود که این مهم باید توسط سامانه املاک ملی و اسکان کشور صورت پذیرید، اما برخی از دستگاه ها همکاری لازم را ندارند و اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی سامانه را به وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه اجرای قانون «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» در کمیسیون اصل نود

بررسی نحوه اجرای قانون «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» در کمیسیون اصل نود