مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-12پزشكي

افزایش 2برابری اعتبار بیماران نادر در بودجه سال جاری


رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای بیمه خدمات توانبخشی مبتلایان اوتیسم، در عین حال از اعتبار پیش بینی شده در بودجه امسال برای بیماران نادر خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت خبر داد افزایش 2برابری اعتبار بیماران نادر در بودجه سال جاری رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای بیمه خدمات توانبخشی مبتلایان اوتیسم، در عین حال از اعتبار پیش بینی شده در بودجه امسال برای بیماران نادر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی شادنوش در مراسم معرفی خدمات توانبخشی برای مبتلایان اوتیسم، گفت: ممنون از درک بلند سازمان بیمه سلامت برای گره گشایی از یکی از معضلات حوزه سلامت.

وقتی از اوتیسم صحبت می کنیم یعنی بیماری که خانواده ها را زمینگیر می کند و در بسیاری از موارد حتی این خانواده ها حق آپارتمان نشینی ندارند؛ یعنی مادری که از لحظه ای که اختلال فرزندش را می فهمد باید استرس داشته باشد و با هزاران زحمت کودک را پرورش دهد.

وی افزود: وظیفه ما درک این معضلات است و افرادی در جایگاه ما اگر این کار را دنبال نکنند مسئولیت مستقیم شرعی دنیایی و آخرتی دارند و میبایست در محکمه الهی پاسخگوی فرصت سوزی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2برابری اعتبار بیماران نادر در بودجه سال جاری

افزایش 2برابری اعتبار بیماران نادر در بودجه سال جاری