مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12اقتصادي

مسکن مهر را بدون حاشیه به متقاضیان تحویل دادیم


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با تحویل 5 هزار و 529 واحد مسکن مهر در بهترین زمان ممکن و بدون هر گونه حاشیه ای رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر قزوین اصغر گونجی صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل بنیاد مسکن استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: در استان قزوین 840 روستا وجود دارد که تعداد 690 روستا با بیش از 20 خانوار در 10 سال اخیر به طور کامل از امکانات طرح هادی بهره مند شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: در حوزه اجرای طرح هادی روستایی کار 80 روستا به صورت کامل به اتمام رسیده و سایر روستاها هم در حال اجرا و یا در انتظار تخصیص اعتبار می باشند.

وی توضیح داد: برای اجرای این طرح در استان قزوین میزان 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده است که از محل تخصیص بودجه دولتی و تأمین بودجه از سوی دهیاری ها در حال انجام است و ما در سال 99 برای 109 روستا 16 میلیارد تومان بودجه دولتی و بیش از 5 میلیارد تومان بودجه از محل دهیاری ها برای تکمیل طرح هزینه کرده ایم و در سال جاری کار خدماتی در این روستاها به اتمام می رسد.

این مسئول با اشاره به برخی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: تا امروز توفیق صدور 58000 جلد سند روستایی، بیش از یک و نیم میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر را بدون حاشیه به متقاضیان تحویل دادیم

مسکن مهر را بدون حاشیه به متقاضیان تحویل دادیم