مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12اقتصادي

اشتغالزایی برای 672 مددجوی بهزیستی در زنجان


برای 672 نفر شامل 336 نفر از افراد زیرپوشش در مناطق روستایی و 336 نفر از افراد زیرپوشش در مناطق شهری اشتغالزایی شد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مددجویان بهزیستی به ویژه افراد دارای معلولیت امروز جزو قشر تحصیلکرده و متخصص جامعه هستند که می توانند به عنوان نیروی کار در بخش صنعت مشغول شوند.

وی با اشاره به بهره گیری از فرصت های برابر، مناسب سازی و تردد راحت افراد دارای معلولیت در اماکن عمومی برای پیگیری خواسته های خود در زمینه حرفه آموزی، ایجاد شغل و درآمد گفت: مناسب سازی محل تردد به اتاق زنجان با هدف دسترسی و بهره مندی افراد دارای معلولیت از خدمات اتاق بازرگانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در این تفاهم نامه بر استفاده و بهره مندی افراد دارای معلولیت از خدمات مشاوره ای تخصصی اتاق در زمینه های مالیاتی تامین اجتماعی، کار، امور حقوقی، امور بین الملل، صدور کارت، حضور در دوره های آموزشی، نمایشگاه های داخلی و خارجی و سایر خدمات ارائه شده توسط اتاق بازرگانی در چهار چوب ضوابط تاکید شده است.

وی با بیان اینکه انجمن فعالان اقتصادی افراد دارای معلولیت در زنجان تشکیل می شود، افزود: بهره مندی از امکانات زیر ساختی اتاق زنجان (سخت افزاری و نرم افزاری)، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 672 مددجوی بهزیستی در زنجان

اشتغالزایی برای 672 مددجوی بهزیستی در زنجان