مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-11حوادث

با متخلفان قطع درخت برخورد می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهگلان گفت: متخلفان غیر مجاز در نزدیکی روستای بلبان آباد شهرستان دهگلان اقدام به قطع درختان کرده بودند که عملیات متخلفان متوقف شد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهگلان گفت: متخلفان غیر مجاز در نزدیکی روستای بلبان آباد شهرستان دهگلان اقدام به قطع درختان کرده بودند که عملیات متخلفان متوقف شد.

فرهاد مرادی در جمع خبرنگاران، حفاظت و حراست از منابع طبیعی و جنگل ها را وظیفه ای خطیر دانست و اظهار کرد: متخلفان غیرمجاز درصورت قاچاق هرگونه چوب قطع شده با برخورد این اداره روبرو خواهند شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در روستای بلبان اباد اقدام به قطع درختان به صورت غیر مجاز می کند، ماموران اکیپ اداره از صحت موضوع اطلاع حاصل و در محل حضور پیدا کردند.

مردای بیان کرد: مستندات لازم جهت تشکیل پرونده برای فرد خاطی تشکیل و ادوات قطع چوب ضبط و مقطوعات چوبی به محل اداره شهرستان دهگلان انتقال داده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و ابخیز داری، تصریح کرد: یکی از عوامل آلودگی و تخریب محیط زیست، قطع بی رویه درختان است که نتیجه آن در بیشتر نقاط دنیا به صورت نابودی ذخایر درختان، وقوع خشم طبیعت به شکل سیل های ویرانگر، حمله شن های روان و توسعه بیابان ها، خشکسالی و شیوع انو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متخلفان قطع درخت برخورد می شود

با متخلفان قطع درخت برخورد می شود