مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-11ورزشي

ماشین سازی یک - آلومینیوم اراک یک/ تقابل سرمربیان استقلالی برنده نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا مصاف سرمربیان .

- دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به نتیجه تساوی انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا مصاف سرمربیان استقلالی برنده ای نداشته باشد.

سعید حسین پور ابتدا در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی ماشین سازی را پیش انداخت، اما حامد پاکدل در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند.

سیدمهدی مرجان زاده داور بازی سیدمحمد حسینی و منصور باقری از ماشین سازی و امید سینگ، معین عباسیان و امیر هوشمند از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

علیرضا اکبرپور که به تازگی هدایت ماشین سازی را برعهده گرفته است، در اولین تجربه نشستن روی نیمکت این تیم، مقابل تیم علیرضا منصوریان، هم بازی سابق خود در استقلال به نتیجه تساوی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین سازی یک - آلومینیوم اراک یک/ تقابل سرمربیان استقلالی برنده نداشت

ماشین سازی یک - آلومینیوم اراک یک/ تقابل سرمربیان استقلالی برنده نداشت