مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-11پزشكي

در پیش گرفتن سبک زندگی جدید متناسب با الزامات کرونایی


استاندار گیلان لزوم در پیش گرفتن سبک زندگی جدید متناسب با الزامات کرونایی و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه را متذکر شد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان لزوم در پیش گرفتن سبک زندگی جدید متناسب با الزامات کرونایی و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه را متذکر شد.

ارسلان زارع شامگاه گذشته در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه گیلان در معرض قرارگرفتن در شمار استان های با شتاب خیلی تند به سمت اوج گیری ابتلا به کروناست، افزود: مهمترین دلایل ارائه شده بروز وضعیت افزایش ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در کشور توسط وزارت بهداشت در ستاد ملی، انتقال ویروس جهش یافته انگلیسی از کشور عراق، رعایت نکردن جدی پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، شکل گیری اجتماعات، خریدهای پرشمار شب عید و دیدوبازدیدها و سفرهاست.

وی هم صدایی در میان مسئولان و خدمتگزاران و تلاش مضاعف برای مهار این بیماری را موجب زنده نگه داشتن امید در دل مردم دانست و اظهار داشت: با یادآوری شرایط دشوار پیشین در مقاطع مختلف سال گذشته، همچنان بهترین و موثرترین راه مقابله و مهار این همه گیری؛ رعایت توصیه های بهداشتی، پرهیز از شکل گیری دورهمی، تجمع و نیز ترددهای غیرضروری است و انتظار داریم همه مردم و مسئولان این موارد را به دقت مراعات کنند تا میزان رعایت دستورالعمل ها افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیش گرفتن سبک زندگی جدید متناسب با الزامات کرونایی

در پیش گرفتن سبک زندگی جدید متناسب با الزامات کرونایی