مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-07اقتصادي

اعمال تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت در این باره گفت: طبق مصوبه اعمال تغییر نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تأیید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید، همانند سنوات گذشته از روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 1400 این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده انجام می شود.

وی در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره داخل شهری 2000 تومان، تک سفره حومه 2300 تومان، تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) 10000 تومان و تک سفره هشتگرد 6000 تومان تعیین شده است.

گفتنی است میانگین چهار نوع بلیت متروی تهران و حومه 25 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه ای استفاده می کنند باید در ایستگاه مبدأ، بلیت تک سفره مخصوص حومه، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) را تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400

اعمال تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400