مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-05فرهنگي

تعطیلی دوباره بیخ گوش سینما و تئاتر


در شرایطی که تهران بار دیگر به حالت قرمز درآمده است، هرچند هنوز رسما ابلاغیه ای برای تعطیلی سینما و تئاتر اعلام نشده است ولی فعالان این دو حوزه می دانند که این تعطیلی بیخ گوش شان است و در چند ساعت آینده باید بار دیگر در سالن های خود را ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز چند روزی از انتقال سینما و تئاتر به از گروه سوم به مشاغل دسته دوم نگذشته که شرایط تهران بار دیگر تغییر کرد و امروز، دوشنبه 16 فروردین ماه اعلام شد وضعیت تهران به رنگ قرمز در آمده است و بخشنامه ای هم درباره چگونگی حضور کارکنان فعالیت مشاغل گوناگون صادر شد.

با این همه هنوز به طور رسمی چیزی درباره فعالیت سینما و تئاتر اعلام نشده است.

در همین زمینه همایون امیرزاده، مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایسنا گفت: با توجه به اینکه امروز اعلام شده که وضعیت تهران قرمز شده است، طبیعتا هر دستورالعملی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود، همه فعالیت ها از جمله امور فرهنگی و هنری را هم در برمی گیرد.

او ادامه داد:هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و منتظر ابلاغیه جدید هستیم.

او در پاسخ به این سخن که پیش از این به هنگام نارنجی شدن وضعیت تهران، اعلام شد مشاغل گروه سه به صورت خودکار تعطیل می شوند، تصریح کرد: حالا هم طبیعتا این اتفاق می افتد ولی حتما ستاد کرونا ابلاغ جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دوباره بیخ گوش سینما و تئاتر

تعطیلی دوباره بیخ گوش سینما و تئاتر