مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-05سياسي

آمادگی موزه ارتباطات در برگزاری تور مجازی موزه های تهران


رییس موزه ارتباطات از تعطیلی موزه ارتباطات به دلیل اعلام ستاد ملی کرونا و آمادگی این موزه برای همکاری با سایر موزه های شهر تهران در راستای برگزاری تورهای مجازی موزه گردی خبر داد.

- آمادگی "موزه ارتباطات" در برگزاری تور مجازی موزه های تهران رییس موزه ارتباطات از تعطیلی موزه ارتباطات به دلیل اعلام ستاد ملی کرونا و آمادگی این موزه برای همکاری با سایر موزه های شهر تهران در راستای برگزاری تورهای مجازی موزه گردی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ارتباطات که زیرمجموعه شرکت ملی پست است، سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، توانست در فروردین ماه 1399، برای اولین بار موزه گردی مجازی یا استریمینگ یا پخش زنده فعالیت های موزه ها را انجام دهد.

این موزه همچنین در نوروز 1400 هم به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور مردم در موزه ها و اماکن تاریخی با همکاری کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم)، برای راه اندازی تورهای مجازی 10 موزه که سال گذشته پربازدید بودند و موزه هایی که سال گذشته فرصت پخش زنده آنها فراهم نشد، مشارکت کرد.

در این راستا به نقل از شرکت ملی پست، حسن عمیدی- مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان ها و ارتباطات شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: بازدید رایگان و مجازی موزه ارتباطات و 9 موزه دیگر با همکاری کمیته ملی موزه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موزه ارتباطات در برگزاری تور مجازی موزه های تهران

آمادگی موزه ارتباطات در برگزاری تور مجازی موزه های تهران