مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-01سياسي

پیشنهاد صادقی برای افزایش مشارکت در انتخابات 1400


دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها بر لزوم پیش بینی تمهیداتی برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: افزایش مدت برگزاری انتخابات می تواند به مشارکت حداکثری کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود صادقی اصل مشارکت و اهمیت آن در انتخابات را نشانه مشروعیت مردمی نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: کاهش نرخ مشارکت در انتخابات دوم اسفند 98 مجلس در این زمینه نگرانی هایی ایجاد کرد.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها یادآور شد: طبق نظرسنجی ها احتمال کاهش مشارکت در انتخابات 1400 به دلایل مختلف از جمله شرایط معیشتی و احراز صلاحیت ها وجود دارد.

همچنین برخی در جامعه احساس می کنند که انتخابات تغییری در وضعیت آنان ایجاد نمی کند و منتخبان نمی توانند یا نمی خواهند به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند.

صادقی، شیوع ویروس کرونا را یکی از عوامل کاهش مشارکت در انتخابات برشمرد و گفت: 2 ماه و نیم تا انتخابات مانده اما هنوز تحرکی از سوی نامزدها و شخصیت های سیاسی و احزاب دیده نمی شود.

در دوره های قبل سفرهای انتخاباتی نامزدها در مجامع و دانشگاه ها باعث آشنایی مردم با داوطلبان شده و تنور انتخابات گرم می شد اما هنوز شاهد چنین گرمایی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد صادقی برای افزایش مشارکت در انتخابات 1400

پیشنهاد صادقی برای افزایش مشارکت در انتخابات 1400