مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-28ورزشي

ابطال انتخابات هیات فوتبال تهران جدی شد


قضیه ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال این روز ها با رسیدن یک نامه از سازمان بازررسی کل جدی تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال بارها در صحبت هایش به این قضیه اشاره کرده است که می خواهد فدراسیونی مشوت پذیر داشته باشد و از اهالی فوتبال استفاده کند و در این بین ظاهرا تلاش هایی هم برای متصل کردن علی کریمی به فدراسیون فوتبال وجود دارد.

علی کریمی هم طبق معمول با استوری های خود اعتراضش را نسبت به اتفاقات و معضلات موجود در فوتبال ایران اعلام کرد و در یکی از همین اعتراض ها بیان کرد که رییس جدید فدراسیون باید به قضیه انتخابات هیات فوتبال تهران ورود کند وگرنه او هم مثل روسای قبلی است و نمی تواند دردی از جامعه فوتبال را دوا کند.

شنیدیم فدراسیون هم به دنبال رسیدگی به این قضیه است و در حال بررسی حواشی انتخابات است اما امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران خبر تازه ای به دست مان رسید.

ظاهرا سازمان بازرسی کل کشور نیز نسبت به انتخابات هیات فوتبال استان تهران معترض شده و در نامه ای از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته به آن رسیدگی کنند.

این موضوع با یکی از مدیران فدراسیون در میان گذاشته شد و او هم با تایید این خبر، در واکنش به این قضیه گفت؛ این که علی کریمی در فضای مجازی درخواست ابطال انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال انتخابات هیات فوتبال تهران جدی شد

ابطال انتخابات هیات فوتبال تهران جدی شد