مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-18پزشكي

بهترین روش برای حفظ سلامتی در سالمندی


نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، برداشتن 2100 قدم در روز می تواند عمر سالمندان را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را در افراد میانسال کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد 2100 قدم در روز می تواند عمر سالمندان را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را در افراد میانسال کاهش دهد.

محققان آمریکایی داده های مربوط به تقریباً 2000 فرد فعال را بررسی کردند و درنهایت دریافتند، آنهایی که فعالیت فیزیک دارند بیش از سایر افراد در ابتلا به بیماری ها در امان هستند.

کارشناسان تأکید می کنند، پیاده روی یکی از تمرینات ورزشی ساده به شمار می رود که بدون نیاز به تجهیزات خاص و حتی مهارت، برای همه افراد مفید است و در هر مکان و زمانی قابل اجراست.

تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو نشان داد که انجام بین2 هزار و 100 تا 4500 قدم خطر ابتلا به بیماری های قلبی را 38 درصد کاهش داده است.

پزشکان توصیه می کنند که افراد در هر سنی باید روزانه 10 هزار قدم بردارند، اما این میزان از پیاده روی برای برخی افراد به ویژه افراد سالخورده بسیار زیاد است.

در همین حال، یک مطالعه جداگانه نشان داد که افراد میانسال که بیشتر راه می روند کمتر در معرض خطر دیابت و فشار خون بالا قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش برای حفظ سلامتی در سالمندی

بهترین روش برای حفظ سلامتی در سالمندی