مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-18ورزشي

انتقال قاسمی نژاد به استقلال چگونه متوقف شد؟ / بازی جدید عضو هیات مدیره علیه مددی


جالب اینکه این عضو پرحاشیه هیات مدیره همان فردی است که در دور قبلی حضور مجیدی در استقلال، به همراه سعادتمند مخالف فرهاد بود و علامت هیس معروف مجیدی نیز خطاب به او نشان داده می شد.

- امین قاسمی نژاد روز گذشته خبر شماره یک رسانه های ورزشی بود و تقریبا صفحه ورزشی همه خبرگزاری ها و همچنین سایت های ورزشی، خبر از انتقال رسمی ستاره تیم مشهدی به استقلال داده بودند اما این انتقال چرا هنوز نهایی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بررسی های خبرنگار تابناک نشان می دهد که در آخرین لحظات و در حالی که مذاکره دو طرف به نتیجه مشخص رسیده بود، از صبح امروز و در حالی که قاسمی نژاد در محل ساختمان باشگاه استقلال حضور یافت، ناگهان تغییر کرد و مسوولین تیم پدیده مشهد درخواست مالی جدیدی را مطرح کرده اند که بی ارتباط به پیشنهاد تازه باشگاه گل گهر سیرجان نیست.

باشگاه پدیده مشهد که دیروز با نامه رسمی قوه قضاییه به فدراسیون فوتبال ، نامش از شهرخودرو تغییر یافته است، حالا در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی است و این هیات که رییس خود را در جمع هیات رییسه فدراسیون فوتبال می بیند ، قدرت و نفوذ زیادی پیدا کرده است.

گویا برای مدیران جدید تنها عایدی مالی بیشتر در این انتقال مهم است و آنها رقم مشتری کرمانی را چرب تر از استقلالی ها می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال قاسمی نژاد به استقلال چگونه متوقف شد؟ / بازی جدید عضو هیات مدیره علیه مددی

انتقال قاسمی نژاد به استقلال چگونه متوقف شد؟ / بازی جدید عضو هیات مدیره علیه مددی