مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-14اقتصادي

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در کارخانه سیگارت سقز


قرارداد ساخت و راه اندازی فاز اول کارخانه تولید سیگارت سقز با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی بخش خصوصی امضا شده و تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیاوش افضلی بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان با اشاره به قدمت یکصد ساله شرکت دخانیات ایران، گفت: بی شک اصالت صنعت دخانیات در کشور، وامدار مجموعه بزرگ شرکت دخانیات ایران است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش 30 درصدی در تولید و فروش محصول را تجربه کردیم.

  مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عنوان کرد: قرارداد ساخت و راه اندازی فاز اول کارخانه تولید سیگارت سقز با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی بخش خصوصی امضا شده و تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 کشاورزی بخش زیادی از سرانە اشتغال کشور را بە خود اختصاص داده است استاندار کردستان هم در این دیدار با بیان اینکه ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه در استان است، خاطرنشان کرد: با توجە بە اینکە کشاورزی بخش زیادی از سرانە اشتغال کشور را بە خود اختصاص داده است و عموما درآمدی کمی از کشت برخی محصولات عاید بهره برداران می شود لازم است بصورت جدی در خصوص کشت جایگزین اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در کارخانه سیگارت سقز

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در کارخانه سیگارت سقز