مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-13سياسي

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها تأکید کرد.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی تأکید کرد ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها تأکید کرد.

احمد موقری در جلسه کمیته فرعی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان، در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تضمین انتخابات سالم بر تولید برنامه های گفت وگو محور و تولید محتوای متناسب با فضای انتخابات توسط صدا و سیمای استان تأکید کرد.

وی، بر پرهیز مدیران و کارکنان ادارات در استفاده از امکانات و ابزارهای اداری در راستای تبلیغ کاندیداهای خاص تأکید کرد و گفت: از حراست ادارات و سازمان ها انتظار می رود تخلّفات انتخاباتی را به مدیران گوشزد کنند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، کنترل و نظارت بر فضای مجازی و تولید محتوی و بررسی و برنامه ریزی تولیدات و برنامه های گفت وگو محور صدا و سیما از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها