مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-09پزشكي

توصیه های کرونایی به دستفروشان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، توصیه های بهداشتی در شرایط کرونایی را برای حفظ سلامتی دستفروشان به عنوان گروه های در معرض خطر، تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، توصیه های بهداشتی در شرایط کرونایی را برای حفظ سلامتی دستفروشان به عنوان گروه های در معرض خطر، تشریح کرد.

عباسعلی درستی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دستفروشان در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی اجازه فعالیت ندارند، اظهار کرد: دستفروشان از مسئولان بخواهند محل هایی که برای فعالیت آن ها در نظر گرفته شده است، ترجیحا در محل های روباز باشد، همچنین دستفروشان از شهرداری منطقه خود بخواهند سطل های زباله به تعداد مورد نیاز در محل فعالیت آن ها قرار داده و هر روز در پایان فعالیت بازار، پسماندها را در کیسه های پلاستیکی محکم و غیر قابل نشت جمع آوری کنند.

وی تاکید کرد: دستفروشان به خاطر داشته باشند فعالیت کاری آنان، براساس محدویت های ذکر شده در مصوبات ستاد ملی کرونا است؛ دستفروشان به خاطر داشته باشند در محل هایی که برای فعالیت آن ها در نظر گرفته شده است، امکان دسترسی به سرویس های بهداشتی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دستفروشان از شهرداری منطقه خود بخواهند تبلیغات محیطی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در محل فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های کرونایی به دستفروشان

توصیه های کرونایی به دستفروشان