مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-09اقتصادي

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری در کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت:طبق اعلام  وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان اردبیل در افزایش صدور پروانه بهره برداری صنعتی نسبت به سال قبل رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارژنگ عزیزی در جلسه مشترک شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: استان اردبیل استان نوپا و جوان است و به لحاظ رشد صنعتی نیاز به حمایت بیشتر مسئولین کشوری دارد.

وی افزود: سرمایه گذاری شرکت های توسعه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله ایدرو و ایمیدرو در استان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار ضرورت دارد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حداقل هفته ای یک بار به منظور رفع موانع تولید و کاهش بروکراسی اداری تشکیل می شود.

وی افزود: این کارگروه با مسئولیت استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود و بیشتر این جلسات هم با بازدید از واحدها و طرح های اقتصادی استان و در محل آنها به منظور به حداقل رساندن بروکراسی اداری ادامه می یابد.

عزیزی افزود: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولین استان اردبیل و فعالان اقتصادی وجود دارد و حتی موانع و مشکلات خارج از اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری در کشور

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری در کشور