مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:252021-03-08اقتصادي

4 درصد از واحدهای شهرک صنعتی رباط کریم تعطیل و یا نیمه تعطیل است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی رباط کریم کمترین واحد بیکاری را دارد گفت:فقط 4 درصد واحدهای این شهرک تعطیل و یا نیمه تعطیل است که به زودی فعال می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رسولیان عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی مواد غذایی در شهرک صنعتی رباط کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر کجا که سرمایه گذار ورود کند ما موظف به فراهم کردن شرایط مساعد هستیم اظهار داشت: تا زمانی که فضا و زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت فراهم شود زمینه برای ایجاد اشتغال مهیا خواهد بود.

رسولیان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 9 هزار قرارداد ایجاد واحدهای صنعتی در کشور منعقد شده است گفت: برای رفع مشکل سرمایه گذاران در رباط کریم باید اراضی 100 هکتاری مجاور این شهرک نیز به آن الحاق شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: شهرک صنعتی رباط کریم دارای کمترین واحد بیکاری است و 4 درصد واحدها ی این شهرک تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند که در آینده با احیا و فعال سازی آنها، این واحدها وارد چرخه تولید خواهند شد.

وی توجه و اهمیت ویژه شرکت های دانش بنیان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با ایجاد سوله های کوچک در صدد رفع مشکلات این شرکت ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 درصد از واحدهای شهرک صنعتی رباط کریم تعطیل و یا نیمه تعطیل است

4 درصد از واحدهای شهرک صنعتی رباط کریم تعطیل و یا نیمه تعطیل است