مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-08سياسي

نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا را جدی گرفته شود/ افراد دارای مسئله تایید نشوند


هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها باید در تایید صلاحیت ها دقت نظر به کار گرفته شود تا افراد دارای مسئله تایید نشوند چرا که به کشور خسارت می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در نشست با اعضای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها باید تایید صلاحیت کاندیداها و نظارت بر انتخابات را جدی بگیرند.

*افراد دارای مسئله تایید نشوند!  وی افزود: باید در تایید صلاحیت ها دقت نظر به کار گرفته شود تا افراد دارای مسئله تایید نشوند چرا که به کشور خسارت می زنند، امانت مردم قرار است دست افرادی قرار بگیرد که سرنوشت شهر و روستاها را رقم بزنند.

محمدی لایینی خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده حضور مردم در انتخابات از نعمات انقلاب اسلامی و تایید مردم سالاری دینی در کشور است چرا که بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی هم این فرصت را فراهم نکردند.

* 16 فروردین 1400 آغاز ثبت نام کاندیدا در ادامه مهدی سعادتی رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر از چهارشنبه 20 اسفند آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا را جدی گرفته شود/ افراد دارای مسئله تایید نشوند

نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا را جدی گرفته شود/ افراد دارای مسئله تایید نشوند