مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08سياسي

پزشک مجرم محکوم به ویزیت رایگان شد


500 ویزیت رایگان در مناطق محروم زنجان مجازات جایگزین حبس برای یک پزشک در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یک پزشک زنجانی به علت قصور در یک پرونده پزشکی به پرداخت دیه و ویزیت رایگان 500 مریض در مناطق محروم زنجان بدل از مجازات حبس تعزیری محکوم شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این پزشک که به اتهام قصور در یک پرونده پزشکی مجرم شناخته شده بود، با توجه به مجازات های جایگزین حبس، از سوی قاضی علی محمدی، رییس شعبه 102 دادگاه کیفری 2 زنجان، علاوه بر پرداخت دیه به خانواده بیمار، به ویزیت رایگان 500 نفر از بیماران مناطق محروم زنجان زیر نظر معاونت بهداشت و درمان شهرستان های مذکور به عنوان مجازات جایگزین از یک سال حبس تعزیری مکلف شد.

وی افزود: پرستار و مسؤول بخش پرستاری نیز که در این پرونده مجرم شناخته شده بودند هریک علاوه بر پرداخت میزان دیه تعیین شده، به دلیل مجازات جایگزین حبس به تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا به میزان 15 و 10 میلیون ریال محکوم شدند.

نیارکی درباره ضمانت اجرا یا عدم اجرای مجازات های جایگزین حبس نیز گفت: در قانون پیش بینی شده که در صورت عدم اجرای مجازات های جایگزین حبس برای بار نخست یک چهارم تا یک دوم به مدت این مجازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک مجرم محکوم به ویزیت رایگان شد

پزشک مجرم محکوم به ویزیت رایگان شد