مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08اجتماعي

آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد


معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان ها و مناطق گناوه، دیلم، خارگ و ریگ اظهار داشت: تربیت دانش آموز خاص مربی پرورشی نیست و همه معلمان به یک اندازه در تربیت یک دانش آموز نقش دارند.

وی اضافه کرد: مربیان پرورشی برای فعالیت های پرورشی طرح های نو طراحی کنند که به مذاق دانش آموزان خوشایند باشد و باعث جذب دانش آموزان شود.

موحدی تصریح کرد: 4 همایش قطبی، یک همایش استانی و 18 همایش شهرستانی در حوزه پرورشی و تربیتی برگزار شده است و قدردان زحمات مربیان پرورشی بوده ایم.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در بین 31 استان در تولید محتوا رتبه هفتم را به دست آورده ایم که می تواند جایگاه خوبی برای استان باشد.

ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری امام جمعه گناوه در این مراسم گفت: هدف فضای مجازی و دشمنان سلب اعتقادات دینی و مذهبی از دانش آموزان و نسل جوان ما می باشد و ما باید با آموزش و راهنمایی های خود نسل جدید خود را آگاه سازیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی حسینی افزود: تربیت و ارشاد نسل جوان با تعلیم و آموزش فکری است و بعد از آن آموزش روحی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد

آموزش و پرورش استان بوشهر جایگاه خوبی در تولید محتوای تربیتی دارد