مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-08اقتصادي

عوامل بنیادی بازار سهام بسیار مناسب است


در مجموع این روزها عوامل بنیادی بازار بسیار مناسب می بینیم اما مهمتر از همه این عوامل برگشتن اعتماد به بازار و برگشت پول های بزرگ است که می تواند روند بازار را عوض کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سیدهادی میرعلمی، کارشناس مسائل اقتصادی و بازارهای مالی به روند اخیر بازار بورس اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه این روزها روزهای سختی برای فعالان بازار سرمایه چه فعالان تازه وارد و چه فعالان قدیمی بازار است.

حدود 20 روزی است که سه چهارم سهم های بازار در صف های فروش قفل هستند و قدرت نقدشوندگی ندارند.

وی افزود قبلا هم خدمتتان عرض کردم این دامنه نامتقارن منفی دو و مثبت شش می تواند نقدشوندگی را در بازار تضعیف کند که همین اتفاق هم رخ داد و در حدود بیست یا بیست و پنج روزی که این قانون جدید اجرا شده است باعث شده تا بازار قدرت نقدشوندگی خودش را از دست بدهد.

میرعلمی تاکید می کند: متاسفانه این موضوع باعث شده تا اعتماد هر روز در بازار سرمایه کمتر شود و سرمایه گذاران و فعالان بازار میل و رغبتی برای ورود به بازار نداشتند که البته حق هم داشتند چرا که قفل شدن در صف فروش در بین سرمایه گذاران بازار دیده می شد.

این کارشناس اظهارکرد: نقدشوندگی یک اصل بسیار مهم در بازارهای سرمایه در جهان است که اگر این اصل از بین برود عوامل بنیادی و تحلیلی دیگه ای که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل بنیادی بازار سهام بسیار مناسب است

عوامل بنیادی بازار سهام بسیار مناسب است