مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-07سياسي

وزیر دفاع: اگر غلط اضافی از اسراییل سر بزند فرمان رهبری اجرا خواهد شد


وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات اخیر ایران توسط سران رژیم صهیونیستی گفت: گاهی اوقات از سر استیصال این رژیم ادعاهای واهی را مطرح می کنند و غلط بزرگتر از دهانشان می کنند و جمهوری اسلامی و ایران بزرگ را به زعم خودشان تهدید می کند روشن است که این سخنان از سر استیصال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که صبح یکشنبه در مرکز همایشهای امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام مستقیم متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است الگویی ماندگار برای همه نسل ها است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز قدرت در جهان حاکم و جز زبان زور نمی فهمند و اگر کسی دور و قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وزیر دفاع گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد که از وجوه آن می شود به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت که گروه های مقاومت میوه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند که در یمن ، عراق ، سوریه و لبنان حضور دارن و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: اگر غلط اضافی از اسراییل سر بزند فرمان رهبری اجرا خواهد شد

وزیر دفاع: اگر غلط اضافی از اسراییل سر بزند فرمان رهبری اجرا خواهد شد