مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-07سياسي

1250 شغل برای ایثارگران در زنجان ایجاد خواهد شد


مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه بنیاد شهید استان به اشتغال ایثار گران توجه جدی دارد، گفت: در این راستا یک هزار و 250 شغل برای ایثار گران در استان زنجان ایجاد خواهد شد.

- علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بنیاد شهید استان زنجان به اشتغال ایثار گران توجه جدی دارد، گفت: در این راستا یک هزار و 250 شغل برای ایثار گران در استان ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: بنیاد شهید استان زنجان بیش از 50 هزار نفر جامعه هدف دارد و به اشتغال این افراد تاکید دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: اشتغال فرزندان جانبازان 25 درصد هم در دستور کار است و بر اساس آزمون می توانند از سهمیه استفاده کنند.

کاظمی با بیان اینکه به مسکن خانواده ها ایثار گران هم توجه می شود، ابراز داشت: واگذاری زمین به ایثار گران برابر تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری در روز شهید شروع می شود.

وی همچنین از برگزاری یادواره های شهدا با مشارکت نهادهای فرهنگی در استان طی روز شهید در استان خبر داد و تاکید کرد: نامگذاری امکاکن و خیابان ها به نام شهدای زنجان از برنامه های مهم در روز شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان بر لزوم تقویت تبیین یاد و خاطره شهیدان در جامعه تاکید کرد و افزود: جوانان باید با راه و هدف شهیدان آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1250 شغل برای ایثارگران در زنجان ایجاد خواهد شد

1250 شغل برای ایثارگران در زنجان ایجاد خواهد شد