مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-07ورزشي

دیدار جباری با وزیر ورزش/ تأکید بر تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام


احمدجباری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با همراهی محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش و جوانان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده غرب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با دکترمسعودسلطانی فر وزیر ورزش وجوانان دیدار و گفتگو کردند.

امیاری در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان درحوزه انتخابیه غرب استان و توسعه زیرساخت های اماکن و فضاهای ورزشی دراستان ارائه کرد.

همچنین در این نشستجباری در خصوص روند پروژه های ورزشی و تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام ورزشی در حوزه انتخابیه خود و توسعه زیرساختهای ورزشی و ورزش قهرمانی و همگانی استان مباحث جداگانه ای را مطرح کرد.

در این نشست برای  توسعه زیرساخت های ورزشی استان اعتبار لازم برای ایجاد زمین های چمن فوتسال محله ای، تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام، جذب اعتبارات و افزایش سرانه ورزشی استان نیز مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

سلطانی فر وزیر ورزش نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور جباری نماینده غرب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان  جهت پیگیری مسائل و موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جباری با وزیر ورزش/ تأکید بر تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام

دیدار جباری با وزیر ورزش/ تأکید بر تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام