مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:102021-03-06فرهنگي

برگزیدگان نشان شیرازه معرفی شدند


برگزیدگان چهارمین دوسالانه نشان شیرازه در مراسم پایانی این رویداد فرهنگی معرفی شدند و از سه پیشکسوت این دوره تقدیر شد.

- برگزیدگان چهارمین دوسالانه نشان شیرازه در مراسم پایانی این رویداد فرهنگی معرفی شدند و از سه پیشکسوت این دوره تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهارمین دوسالانه نشان شیرازه، دبیرخانه چهارمین دوسالانه نشان شیرازه از دهه اول دی ماه سال جاری شروع به فعالیت کرد و تا 21 بهمن ماه از مجموع 653 اثر رسیده به دبیرخانه، پس از بررسی هیات انتخاب 295 اثر به مرحله نیمه نهایی داوری راه یافت.

در مرحله نهایی داوری نیز 64 اثر نامزد دریافت جایزه در گروه‎ های مختلف شدند که پس از آن براساس رأی هیئت داوران چهارمین دوسالانه نشان شیرازه، نتایج به شرح زیر تصویب شد: الف ـ بخش پیکره کتاب 1ـ برترین طراحی کتاب تصویری: در این بخش کتاب بهزاد (شناخت نامه گلپایگانی) از انتشارات چاپ و نشر نظر به عنوان کتاب برتر شناخته شد و جوایز به مجید کاشانی (مدیر هنری و طراح گرافیک) و انتشارات چاپ و نشر نظر اهدا شد.

دیگر نامزدهای این بخش عبارت بودند از: کتاب های بی زمستان (مجموعه سفرنامه های عکس های تاجیکستان، آذربایجان، گرجستان)، موآ و سه رنگ از انتشارات مثلث و کتاب های سفر به آن سوی دریاها، شکار انسان، گرگ ها با چشم باز می خوابند و صلیب خونین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نشان شیرازه معرفی شدند

برگزیدگان نشان شیرازه معرفی شدند