مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-06سياسي

چهاردهمین دوره طرح اسوه آغاز به کار کرد


تربیتی اسوه که از جمعه 15 اسفندماه آغاز شد تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدتقی میرزاجانی؛ رییس طرح اسوه در مراسم افتتاحیه این دوره که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به تشکیل 126 جلسه آموزشی و معرفتی ویژه قاریان و حافظان نوجوان و جوان با مشارکت 23 نفر از اساتید و مربیان، گفت: برای افزایش شور و نشاط دوره چهاردهم، مسابقات اطلاعات عمومی با نام جام سردار سلیمانی هم به صورت مجازی در طلیعه برنامه های روزانه این دوره تدارک شده است.

میرزاجانی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در فاصله زمانی پس از دوره سیزدهم تاکنون اذعان کرد: در مدت حدود 5 ماه گذشته بالغ بر 320 جلسه آموزشی و گفتمان معرفتی به صورت مجازی برگزار شده است.

وی سازماندهی و تشکیل گروه های مجازی ویژه والدین و برگزاری جلسات مشاوره و کارگاه های تربیت دینی فرزند با حضور کارشناسان این حوزه را از دیگر اقدامات دبیرخانه طرح اُسوه عنوان کرد.

رییس طرح اُسوه توجه خاص به تقویت برنامه حفظ قرآن ویژه قاریان با استفاده از اساتید مجرب، برگزاری مسابقات حفظ و محافل منظم قرآنی را از دیگر توفیقات طرح اُسوه در ماه های اخیر قلمداد نمود.

میرزاجانی با بیان اینکه آماده سازی اسوه ای ها جهت حضور موفق در دو طرح ملی ارزیابی قاریان و حافظان منجر به کسب درجات ممتاز توسط ایشان شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین دوره طرح اسوه آغاز به کار کرد

چهاردهمین دوره طرح اسوه آغاز به کار کرد