مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-06ورزشي

هدیه میلیاردی جهانبخش به فدراسیون فوتبال/ هزینه کرد در موارد خاص!


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که از تیم داماش گیلان راهی اروپا شد به دلیل منحل شدن تیم ایرانی خود رقم قابل توجهی از انتقالش به تیم انگلیسی را نصیب فدراسیون فوتبال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه برایتون انگلیس بابت انتقال علیرضا جهانبخش مبلغ 18 میلیون یورو به حساب باشگاه آلکمار هلند واریز کرده است تا ضمن دریافت رضایتنامه این باشگاه هلندی بابت انتقال او، هزینه حق رشد جهانبخش که در 19 سالگی به آلکمار پیوسته بود را پرداخت کند.

باشگاه انگلیسی در تاریخ سوم مردادماه 1397 با عقد قرادادی رسمی، هافبک تیم ملی ایران را با مبلغی جالب توجه که نگاه رسانه های فوتبالی این کشور را به خود جلب کرد به خدمت گرفت تا بتواند از حضور ستاره جوان آلکمار در لیگ جزیره بهره مند شود.

باشگاه برایتون طبق قوانین فیفا در خصوص پرداخت حق رشد او باید به باشگاهی که جهانبخش را در دوران 12 تا 19 سالگی آموزش فوتبال داده است پرداخت کند.

پولی که با توجه به حضور این بازیکن در دوران نوجوانی خود در باشگاه داماش گیلان باید به حساب این باشگاه واریز شود اما انحلال کامل باشگاه داماش در اوایل آذرماه سال جاری سبب شد تا باشگاه فعلی جهانبخش در انگلیس موظف به پرداخت آن به حساب فدراسیون فوتبال ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه میلیاردی جهانبخش به فدراسیون فوتبال/ هزینه کرد در موارد خاص!

هدیه میلیاردی جهانبخش به فدراسیون فوتبال/ هزینه کرد در موارد خاص!