مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-06سياسي

کاشت 58 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی گچساران


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: به مناسبت هفته درختکاری عملیات کاشت 58 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، مجید نظری در آیین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری گفت: به مناسبت هفته درختکاری  عملیات کاشت 58 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی این شهرستان  آغاز شد.

 وی  با بیان اینکه از 15 الی 21 اسفندماه به نام هفته منابع طبیعی و روز درختکاری   نامگذاری شده است، افزود: هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی برای تبدیل فرهنگ حفظ منابع طبیعی به معارف عمومی است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: شعار محوری هفته منابع طبیعی در سال جاری همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی انتخاب شده بنابراین درصدد ترویج سنت حسنه درختکاری هستیم.

نظری ابراز کرد:  انواع نهال از جمله کنار، کهور، کاج، سرو و اکالیتوس که با آب و هوای منطقه سازگاری دارند در 40 هکتار از منابع ملی منطقه دریلا کاشت می شود.

وی تصریح کرد: 32 هزار اصله از این  نهال ها در نهالستان منابع طبیعی این شهرستان خزانه گیری شده است.

نظری بر اهمیت درخت و توسعه فضای سبز را در جامعه صنعتی امروز یکی از ضروریات زندگی اعلام  و خاطرنشان کرد: هرچقدر در این زمینه تلاش و کوششی صورت بگیرد، نتیجه و ثمره آن زندگی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 58 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی گچساران

کاشت 58 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی گچساران