مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-06سياسي

رونمایی از کتاب اعلام شهدای زن لرستان


مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز از کتاب اعلام شهدای زن لرستان رونمایی خواهد شد، همچنین از تعدادی از زنان ایثارگر استان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمود زرین جویی پیش از ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز گرامی داشت 483 شهید و 391جانباز زن استان لرستان، اظهار کرد: امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس گرامی می داریم یاد و خاطره 17 هزار شهیده زن کشور و همچنین 874 شهید و جانباز لرستانی که به عنوان لشکر فرشتگان تاریخ ساز در ایران اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این یادواره از کتاب اعلام شهدای زن استان رونمایی خواهد شد همچنین از تعدادی از زنان ایثارگر استان تجلیل می شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تقارن هفته شهدا با درخت کاری و منابع طبیعی، افزود: در هفته شهدا به یاد 6300 شهید لرستان، به یاد هر شهید نهالی را خواهیم کاشت.

زرین جویی بیان داشت: برنامه های متعدد فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، محفل انس با قرآن و همچنین غبارروبی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های هفته شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب اعلام شهدای زن لرستان

رونمایی از کتاب اعلام شهدای زن لرستان