مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-04اقتصادي

سینی کابل گالوانیزه سرد یا گرم؟


سینی کابل در واقع یک کانال آهنی است که برای عبور سیم و کابل ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لایت هوم، سینی های کابل گالوانیزه معمولا از پر مصرف ترین تاسیسات الکتریکی هستند که برای حفظ و نگه داری کابل ها و همچنین نظم دادن به سیم کشی های ساختمان به کار می روند.

سینی کابل ها آهنی هستند و روی آنها با روکش گالوانیزه پوشانده می شود که این گالوانیزه کردن می تواند به صورت سرد یا گرم انجام شود.

البته نوع دیگری از سینی های کابل نیز وجود دارد که از جنس PVC ساخته شده اند و سبک تر بوده و کاربردهای متفاوتی نسبت به نوع گالوانیزه دارند.

انواع سینی کابل برای پشتیبانی از کابل ها در انبارها، کارخانه های صنعتی، اتاق تجهیزات و غیره به کار می روند و دارای دو مدل درب دار و بدون درب هستند که هرکدام در محیط های خاصی کاربرد دارند.

استفاده از سینی کابل ها این امکان را می دهد تا هر زمان برای تعمیر یا عیب یابی کابل ها بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید و از طرفی وظیفه سینی های کابل محافظت از این تجهیزات در برابر آسیب های بیرونی است.

در این متن قصد داریم به بررسی سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم و کاربردهای آنها بپردازیم پس لازم است ابتدا تعریفی از این دو روش گالوانیزه کردن ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینی کابل گالوانیزه سرد یا گرم؟

سینی کابل گالوانیزه سرد یا گرم؟