مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-04سياسي

لزوم حفظ فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه ها در فضای جدید آموزش مجازی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به فعالیت بیش از 7 هزار کانون در دانشگاه ها، گفت: با توجه به فضای جدیدی که در آموزش مجازی با آن مواجه هستیم باید همه کانون های فرهنگی فعالیت خود را همچون گذشته حفظ کنند.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به فعالیت بیش از 7 هزار کانون در دانشگاه ها، گفت: با توجه به فضای جدیدی که در آموزش مجازی با آن مواجه هستیم باید همه کانون های فرهنگی فعالیت خود را همچون گذشته حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در دوازدهمین نشست سالانه دبیران شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه های کشور بیان اینکه جلسات کانون های فرهنگی ارتباط و حس تعامل را بین دانشجویان و دانشگاه ها افزایش می دهد، گفت: در دوره و عصری قرار گرفته ایم که افراد بر مبنای کنشگری، فعالیت و حضوری که از خود نشان می دهند هم هویت کسب می کنند و هم خودشان را در معرض دید دیگران قرار می دهند.

در این راستا کانون های فرهنگی و اجتماعی هر کدام دارای یک ظرفیت هستند که برای خودشان و برای مجموعه اثرآفرین هستند.

دکتر غفاری تصریح کرد: کانون های فرهنگی به مثابه ظرفیت و دارایی دانشگاه ها می باشند، دارایی هایی که سرمایه آفرین هم هستند چرا که فعالیتی که صورت می گیرد فعالیتی ارادی و داوطلبانه و مبتنی بر خرد، دانش و احساس مسئولیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه ها در فضای جدید آموزش مجازی

لزوم حفظ فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه ها در فضای جدید آموزش مجازی