مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-03سياسي

کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی آغاز به کار کرد


مراسم افتتاح چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی به میزبانی موسسه آموزش عالی مهرالبرز و با همکاری انجمن علمی یادگیری الکترونیکی (یادا) با شعار یادگیری الکترونیکی اثر بخش برگزار شد.

- مراسم افتتاح چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی به میزبانی موسسه آموزش عالی مهرالبرز و با همکاری انجمن علمی یادگیری الکترونیکی (یادا) با شعار یادگیری الکترونیکی اثر بخش برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال خرازی رییس چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی در سخنانی، یادگیری الکترونیکی را ضرورت امروز زندگی بشری بر شمرده و با اشاره به تحولات شگرف در حوزه های فناوری، خواستار تلاش و همت همه دست اندرکاران حوزه آموزش برای تقویت و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند این مدل آموزشی شد.

وی همچنین برگزاری این کنفرانس به ویژه در دوره بحران پیش آمده از کووید 19 را فرصتی مغتنم در جهت همفکری و هم افزایی بیشتر اساتید و دانشجویان این حوزه به منظور رشد علمی روش ها و ابزارهای یادگیری و یاددهی دانستند.

رحیم عبادی دبیر کنفرانس نیز طی سخنانی با مروری بر تحولات فناوری در یادگیری و آموزش، ظهور اینترنت را پدیده ای برای تبدیل جهان امروز به مدرسه و دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی آغاز به کار کرد

کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی آغاز به کار کرد