مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:572021-03-03سياسي

دوران کرونا؛ فرصتی برای بروز مهارت زنان در نجات خانواده


نایب رییس انجمن جامعه شناسی ایران، دوران کرونا را فرصتی برای بروز توانایی زنان دانست و یادآور شد: زنان بار دیگر در تاریخ اجتماعی ایران فرصت بازنگری در مهارت ها و توانایی های خودشان برای نجات خانواده و حمایت از کودکان و سالمندان و بیماران و مردان خودشان را به دست آوردند.

- ایسنا/گیلان نایب رییس انجمن جامعه شناسی ایران، دوران کرونا را فرصتی برای بروز توانایی زنان دانست و یادآور شد: زنان بار دیگر در تاریخ اجتماعی ایران فرصت بازنگری در مهارت ها و توانایی های خودشان برای نجات خانواده و حمایت از کودکان و سالمندان و بیماران و مردان خودشان را به دست آوردند.

تقی آزاد ارمکی در آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی خانواده و زنان در دوران کرونا که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه شرایط ناشی از شیوع کرونا قطعا خانواده ایرانی را دچار تغییر و چالش کرده است، گفت: بعد از کرونا نیز با ساحت جدیدی از خانواده ایرانی مواجه خواهیم شد.

وی بیشترین اثرات کرونا را بر خانواده دانست و افزود: خانواده در ایران یک نهاد کانونی است و سازمان اجتماعی خانواده قبل از نهادهای دین و سیاست و اقتصاد و فراغت اثرگذاری دارد.

نایب رییس انجمن جامعه شناسی ایران، ایرانیان را خانواده مدار و خانواده محور دانست و تصریح کرد: این خانواده مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران کرونا؛ فرصتی برای بروز مهارت زنان در نجات خانواده

دوران کرونا؛ فرصتی برای بروز مهارت زنان در نجات خانواده