مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-03سياسي

«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» به چاپ رسید


«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» عنوان اثر تازه ای است که به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.

- بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال به چاپ رسید ایسنا/کردستان بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال عنوان اثر تازه ای است که به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.

امروزه شرکت ها به منظور بهبود عملکردشان به سوی بازایابی کارآفرینانه گرایش دارند.

آنها از کارآفرینی برای شناسایی نیازهای شناخته نشده و از بازاریابی برای توسعه نیازهای موجود و کشف نیازهای جدید استفاده می کنند.

کتاب حاضر به چگونگی شکل گیری، راهبردها، مدل ها و پیامدهای بازاریابی کارآفرینانه پرداخته و در کسب و کارهای خلاق و هنری، دارویی،فناوری اطلاعات و ارتباطات، خرده فروشی و صنایع غذایی مدنظر قرارگرفته است.

همچنین به سوالات بسیاری در حوزه بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال همچون راهبرهای نوآوری و فناوری دیجیتالی پیشرفته برای اشکال جدید کارآفرینی و بازاریابی چیست؟ چه روش های دیجیتالی، ابزار و فناوری های جدید برای سنجش فرصت های کسب و کار اجتماعی وجود دارد؟ کلان داده در کارآفرینی و بازاریابی دیجیتال چه نقشی دارند؟ چگونه فعالیت های کارآفرینی پلتفرم ها، اکوسیستم ها و دیگر اشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» به چاپ رسید

«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» به چاپ رسید