مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-03حوادث

کمک بلاعوض برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا


معاون بنیاد مستضعفان جزییات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی سخت را تشریح کرد.

- معاون بنیاد مستضعفان جزییات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی سخت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری با اشاره به کمک های اخیر بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان دنا و منطقه سی سخت اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت و شهرستان دنا و تخریب منازل و لوازم خانگی برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و لوازم خانگی تخریب شده خانواده های تحت پوشش بهزیستی در این مناطق، بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: بر اساس آمار ارسالی از سوی سازمان بهزیستی، در این حادثه تلخ، 48 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به طور کامل تخریب شده، 228 واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی است و لوازم خانگی بیش از 250 خانوار تحت پوشش نیز تخریب کامل شده و یا بخشی از آن تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، 20 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا

کمک بلاعوض برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا