مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03اقتصادي

سفر به کدام استان ها در عید نوروز ممنوع است؟


حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان های مسافرپذیر (استان های شمالی، - جی پلاس؛ برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید استان هایی که سفر به آن ها ممنوع است معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشت، چون برخی ها به پروتکل ها پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان های مسافرپذیر (استان های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.

حریرچی گفت: مسافرپذیری در هتل های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با 50 درصد ظرفیت امکانپذیر است.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در ویروس جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی کشد.

حریرچی گفت: شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به کدام استان ها در عید نوروز ممنوع است؟

سفر به کدام استان ها در عید نوروز ممنوع است؟