مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-03سياسي

انجام بیش از 1500 تست کرونا در طرح «شهید سلیمانی»


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تاکنون یک هزار و 585 تست کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در استان انجام شده است.

- مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد: انجام بیش از 1500 تست کرونا در طرح شهید سلیمانی ایسنا/کردستان مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تاکنون یک هزار و 585 تست کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در استان انجام شده است.

حسن محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشریح اقداماتی که در قالب طرح شهید سلیمانی از هفته گذشته تا کنون در استان در راستای مقابله با کرونا صورت گرفته است، اظهار کرد: در این طرح بسیجیان با مراجعه به درب منازل شهروندان اطلاعات مربوط به سلامت آنها را یادداشت و به پایگاه های سلامت محله ارجاع می دهند تا در صورت نیاز برای درمان آنها اقدام شود.

وی از تیم های سه گانه مراقبتی، حمایتی و نظارتی به عنوان سفیران سلامت یاد کرد و گفت: این تیم ها به صورت فعال در اجرای برنامه غربالگری در قالب طرح شهید سلیمانی با تمام توان با حضور در سطح شهر و محلات استان اقدام به بیماریابی، انجام تست و ردیابی موارد در تماس با بیماران مبتلا به کرونا می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 1500 تست کرونا در طرح «شهید سلیمانی»

انجام بیش از 1500 تست کرونا در طرح «شهید سلیمانی»