مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-02ورزشي

قراخانلو : رسالت اصلی آکادمی ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است


صبح امروز دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با برگزاری مراسم افتتاحیه ای در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز به کار کرد.

- دکتر قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک در ابتدای این مراسم که به صورت غیرحضوری برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان این همایش اعم از مدیران، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان، آکادمی ملی المپیک را به عنوان مرکز توسعه ورزش قهرمانی و علمی معرفی کرد و گفت: ما با برگزاری کارگاه ها، دوره ها و همایش های علمی در حوزه های مختلف ورزشی سعی داریم تا رسالت اصلی آکادمی که همانا ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است را انجام دهیم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که نخستین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بهمن ماه سال گذشته برگزار شد گفت: بازخوردی که ما از برگزاری دوره گذشته این همایش از سوی اساتید، دانشجویان، مربیان و ورزشکاران داشتیم ما را بر این داشت تا با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کووید 19، این رویه را ادامه دهیم و امروز دومین همایش مذکور را در خدمت جامعه پر مخاطب ورزش به صورت وبیناری و حضور حداقلی شرکت کنندگان در آکادمی ملی المپیک باشیم.

دکتر قراخانلو با بیان اینکه امسال ما در آکادمی ملی المپیک تجربیات جدیدی در برگزاری دوره های آنلاین کسب کردیم افزود: برگزاری بدون تشریفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراخانلو : رسالت اصلی آکادمی ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است

قراخانلو : رسالت اصلی آکادمی ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است