مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 22:152021-03-01سياسي

کنکور تبدیل به غول ترسناک شده است


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنکور تبدیل به غول ترسناک شده است، گفت: متأسفانه اکثر خانواده های ایرانی در چهار دهه اخیر با غول کنکور روبه رو شده اند.

- احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ساخته اند و ترسی از این غول در جامعه ایجاد شده است؛ البته این غول همچنان در حال ایجاد ترس و هراس در خانواده ها و دانش آموزان است و متأسفانه تقریبا همه خانواده های ایرانی در چهار دهه اخیر با غول کنکور روبه رو شده اند که تلفاتی در ابعاد روانی و جسمانی به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون مدیریت صحیحی در مورد کنکور اعمال نشده است، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه همواره صحبت از مدیریت کنکور مطرح می شود اما تاکنون هیچ جایگزینی برای آن مطرح نشده و همچنان می بینیم گزینه جایگزینی به جای کنکور نداریم.

*گلایه نادری از ورود نابهنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به طرح کمیسیون آموزش در مورد کنکور نادری یادآور شد: چند ماه قبل طرحی در مورد کنکور و جایگزین های آن در کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس مطرح و بر روی کاغذ هم آمد اما متأسفانه پیگیری و ورود نابهنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی باعث شد طرح  را متوقف کنیم حال باید ببینیم خروجی کار این شورا چه می شود البته فعالیت هایی از سوی آنها در حال انجام شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور تبدیل به غول ترسناک شده است

کنکور تبدیل به غول ترسناک شده است