مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-01فرهنگي

جشنواره ملی خوشنویسی آیات برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی آیات، در بزرگداشت میرزا احمد نی ریزی، برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی آیات، در بزرگداشت میرزا احمد نی ریزی، برگزار می شود.

صابر سهرابی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن خوشنویسان ایران شعبه شیراز مجری این جشنواره اند، گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کتابت قرآن کریم، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با رشته خوشنویسی در خطوط قرآنی نسخ و ثلث، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ و هنر خوشنویسی و کمک به انتشار گسترده تر این هنر اصیل و تکریم از مقام زند یاد میرزاحمد نی ریزی کاتب بزرگ قرآن کریم از جمله هدف هایی است که با برگزاری این جشنواره دنبال می شود.

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی آیات گفت: قالب این جشنواره از مجموعه جشنوارهای آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است با محورهای کتابت سوره های مبارکه انعام و ابراهیم و در قالب های خطوط ثلث و نسخ برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به نشانی fars.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی خوشنویسی آیات برگزار می شود

جشنواره ملی خوشنویسی آیات برگزار می شود