مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01سياسي

شفاف سازی شرکت های دولتی در مصوبات بودجه ای مجلس/نوزادان 1400 سهامدار می شوند


مجلس در جریان رسیدگی به بخش های هزینه ای بودجه 1400 مصوباتی برای شفاف سازی شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، نحوه هزینه کرد تسهیلات خارجی و همچنین مشوقی برای فرزند آوری را در بخش هزینه ای به تصویب رساند.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز و در سومین نشست خود برای بررسی بخش های هزینه ای بودجه سال آینده کل کشور مصوباتی برای شفاف سازی شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، نحوه هزینه کرد تسهیلات خارجی و همچنین مشوقی برای فرزند آوری در بخش هزینه ای به تصویب رساندند.

  شفاف سازی اطلاعات اداری و پاداش شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی مجلس شورای اسلامی در نخستین مصوبه امروز خود کلیه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را مکلف کردند در طول سال 1400 متناوباً و هر سه ماه یک بار نسبت به ثبت و به روزرسانی کلیه اطلاعات خود و شرکت ها و مؤسسات تابعه و وابسته، نظیر اطلاعات نیروی انسانی، بودجه و صورت های مالی در سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی مستقر در وزارت امور اقتصاد و دارایی اقدام کنند.

همچنین وزارت امور اقتصاد و دارایی مکلف است امکان دسترسی به اطلاعات سامانه مذکور را به صورت آنلاین برای سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی شرکت های دولتی در مصوبات بودجه ای مجلس/نوزادان 1400 سهامدار می شوند

شفاف سازی شرکت های دولتی در مصوبات بودجه ای مجلس/نوزادان 1400 سهامدار می شوند