مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:102021-02-28پزشكي

شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی کهگیلویه و بویراحمد/ بیمار فوت کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: فرد مبتلا در تاریخ هشتم اسفند در بخش مراقبت های ویژه جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ظهر یکشنبه با اشاره به شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان، گفت: یکی از هم استانی ها با سن 34 سال در تاریخ چهارم بهمن ماه با تشخیص بیماری غیر کرونایی در اهواز بستری و در تاریخ 18 بهمن با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص و به خانه اش در دهدشت مراجعه کرده و تا 24 بهمن در منزل تحت درمان بوده است.

پرویز یزدان پناه افزود: این بیمار در روز 25 بهمن به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مراجعه و با تشخیص کرونا و درگیری ریوی بستری می شود.

وی ابراز داشت: به دلیل وخامت اوضاع در تاریخ 29 بهمن به بیمارستان شهید جلیل انتقال داده می شود و روز 8 اسفند در بخش مراقبت های ویژه فوت می کند.

یزدان پناه گفت: با شک به کرونای انگلیسی نمونه به تهران فرستاده شد که جواب نمونه مثبت اعلام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته و در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، تبعات خطرناکی پیش روی مردم استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی کهگیلویه و بویراحمد/ بیمار فوت کرد

شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی کهگیلویه و بویراحمد/ بیمار فوت کرد