مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-28پزشكي

تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای خطاب به دو معاون آموزشی، سهراب پور معاون آموزشی دانشکاه علوم پزشکی تهران، - معاونت آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به معاونان آموزشی دو دانشگاه و فرمانده مدیریت کرونا در تهران، تکلیف برگزاری آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی را مشخص کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای خطاب به دو معاون آموزشی، سهراب پور معاون آموزشی دانشکاه علوم پزشکی تهران، ثمینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و علیرضا زالی فرمانده مدیریت کرونا در کلان شهر تهران اعلام کرد که آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در این نامه آمده است: این معاونت به جد اهتمام به حفظ سلامت دانشجویان را داشته و در صورت اعلام خطر توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، قطعا برنامه های خود را طبق مصوبات تغییر خواهد داد؛ اما با توجه به رصد وضعیت موجود به نظر می ‎رسد با رعایت حداکثری پروتکل ها، خطر شرکت در امتحان قابل توجه نیست.

در همین راستا مدیریت شده است که دانشجویان برای شرکت در امتحان حداقل مسافرت بین شهری را داشته و شیوه برگزاری با رعایت پروتکل ها باشد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مشخص شد

تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مشخص شد